Bankowość telefoniczna

Bankowość telefoniczna jest nadrzędnym terminem dla bankowości elektronicznej, telefonicznej, jak i internetowej. Bankowość telefoniczna umożliwia przeprowadzenie wszystkich transakcji elektronicznie, bez konieczności osobistego stawienia się w okienku bankowym, przy czym każda z operacji online cechuje się prostą i intuicyjna obsługą. Klienci banku dzięki indywidualnemu dostępowi do bankowości online mogą dokonywać przelewów, ustalać stałe zlecenia zapłaty, kontrolować oszczędności, a także korzystać z pozostałych usług bankowych. Większość banków, dbając o wygodę klienta, umożliwia przeprowadzenie wybranych transakcji przez telefon. Wystarczy jedna rozmowa, podczas której klient proszony jest o podanie identyfikatora oraz hasła, aby obsłużyć wskazaną przez klienta operację. Banki stosują różne metody zapewnienia bezpieczeństwa transakcji, używane są kody PIN oraz TAN, a także inne rozwiązania z zakresu ochrony danych osobowych.

Shares

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *